Fett och socker är inte bra för dig.

Jag måste nog ha ätit hur mycket fett och socker som helst denna veckan, min mage har inte mått bra.
Har vaknat på nätterna och inte kunnat sova, för att jag haft så ont i magen, trodde först det va matförgiftning eller nått, men nej, har inte kunnat spy.
Känns så himla hemskt, då jag vet att jag ätit hur mycket som helst.
Så får bli slut med godsaker på ett tag, är så himla trött på smaken av fett och socker, så ska byta ut det till vattenmelon eller nått mycket godare, som lönar sig i längden.
Hmm, får se hur detta ska gå, men det ska nog gå bra, eftersom när jag väl vill nånting så gör jag det.
Så får vi hoppas att jag mår lite bättre nästa vecka, för kommer nog ta ett tag tills magen blir densamma igen :)
Hoppas att inte ni mår så dåligt som jag ! :)
 
 

Kommentarer
Postat av: Mergimtare

Vilken fin blogg ♥ bloglovinbyte? :)

Svar: Ja visst :) <3
Matildaasundin

2012-09-30 @ 13:33:29
URL: http://meeergimtare.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0