Du kommer alltid att vara vacker i mina ögon ♥

Hejhej.
Har nyss vaknat efter att jag somnat i soffan några timmar, haha.
Va ju barnvakt med emma igår/idag åt 3 barn, casper 1, joakim 5 och andreas 10.
Så blev inte så mycket sömn inatt då jag och emma pratade i skype + att bebisen började skrika, så va bara att gå dit med en flaska välling och sitta där tills han somnat, han va så himla söt ! ♥
Så somnade väl runt 5-6 idag, och vaknade 9 då barnen kom och väckte oss,haha :)
Så vi gjorde iordning frukosten, det blev pannkakor, det tyckte dom va såå gott !
Så när vi kom hem sen satt vi i soffan i några timmar, tills jag somnade och låg där i typ 4-5 timmar, och Emma väckte mig inte heller, tycker så synd om henne som satt där i flera timmar och kollade på tv, haha så söt som hon är.
Så har precis ätit kvällsmat/middag, och sitter nu och tar det lungt vid datorn, konstigt nog känner jag att jag är lika trött som innan, även om jag tog en kort promenad för en stund sen för att bli pigg, så jag skulle lätt kunna somna igen.
Tänkte jag skulle lägga upp lite bilder, men alla bilderna blev så suddiga, men det är ju inte så lätt för en 5 åring att hålla stilla kameran.
Så det va lite om vad jag har gjort igår/idag.
Puss & kram ♥

Kommentarer
Postat av: mysan

Kom ihåg att Du är värdefull <3

Svar: Att du gör skillnad <3
Matildaasundin

2012-09-30 @ 21:39:58
URL: http://myedenvad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0