Är det okey att må dåligt ibland, eller är det bara okey för alla andra?

Idag har vart den sämsta dagen på länge.
Jag är en glad person jämt & ständigt, det kan nog dom flesta stämma in om.
Men igår och idag har jag mått piss.
Men som tur är så har man underbara vänner, fast sen finns det ju en vän som märker att man inte mår så bra, även om man döljer det och beter sig som om inget hänt, sånna vänner är svåra att hitta. Kan bara säga att du är underbar!
Kommer och kramar om en helt plötsligt när man är lite deprimerad, då känns det verkligen bra. Har nog aldrig tyckt om kramar så mycket.
Jaja nog om det, idag började jag skissa på en text som jag tänkte göra en tatuering av nån gång, Om jag inte hittar något annat såklart.
Tycker själv att när man har en inspirations bild att gå efter, så bli allt mycket lättare & roligare, då blir bilden lika fin, och man gör en egen stil på den om man lägger till några grejer.
Annars har det väl inte hänt så mycket idag, men vad ska man förvänta sig ? det är ju skolan vi snackar om ;)
 
Jaja nu ska jag gå och laga mat, blir kotletter, potatis & löksås :)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0