Money is everything nowadays.

Åh, nu vill jag bara ha en massa pengar för att köpa grejer, behöver verkligen det känner jag !
Behöver lite nya grejer till rummet, tapet, färg, lampor, tavlor, en hylla m.m
Det är väl det som behövs just nu.
Det behövs verkligen göras om i mitt rum, eftersom jag inte gjort det sen jag va 7-8 och valde då grön & blå vägg.
Hur tänkte jag ?
Sen ska jag köpa klädhängare, tänkte göra om en garderob i mitt rum som just nu används som " förråd " eller vad man ska kallat.
Så tänkte göra min egna walk in closet, ska bara höra med far min först om jag får det :)
Mitt andra alternativ är att flytta ut till garaget, finns ett rum bredvid som pappa hade förr, så finns ju säng, garderob, bord, soffa m.m
Så då är det ju bara att rensa ut all annan skit o in med mina grejer :)
Eller så får jag helt enkelt ha det som jag har't nu, vilket jag verkligen inte vill !
Tänkte visa er en bild på mitt rum, men då måste jag städa först. hahah ;)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: jenny

ställ gärna en fråga i min frågestund! :)

2012-10-14 @ 23:06:17
URL: http://www.nattstad.se/jennyhansssoon

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0