Kap verde♥

LÄNGTAAAAAAAR !
Åh nu är det bara 19 timmar kvar tills planet lyfter !
Åh ska blir så jävla skönt, åka härifrån när det börjar bli som kallast och när det till och med kommer snö.
så medans ni sitter här i sverige och fryser så åker/ är jag i kap verde och solar & badar och mår allmänt bra :D
Har packat klart och nu och det är bara lite småsaker kvar, som tandborste, handduk, body lotion, ja lite grejer men inte mkt, är redan sjukt taggad ! 
Imorgon kommer jag, pauline och kajsa säkert lyssna på musik & sjunga och dansa hela dagen hahah, till och med kajsa kommer känna sig astaggad & på fest humör :D
Vet dock inte om jag kommer ha internet där nere ? 
Tänkte inte ens ta med min mobil, jag menar jag kommer ju bara tappa bort den eller nått, men vill ha med den iaf, känns så tomt utan den + att jag vill ta kort med mobilen också :)
Men har jag internet där nere så kommer jag nog inte upptadera här iaf, kanske 1 gång men inte så mycket mer, vill glömma sverige en stund.
Kommer hem 15 November på torsdagen och är ledig fredag, sen på måndag taggar vi skola..Kommer sakna alla goa vänner ! ♥
 
Btw ; kommer få en britney spears parfym ( den rosa)  & en sminkpalett på vägen hem, blev matta ögonskuggor denna gången, eftersom jag redan har skimrande/glittriga.
Fanns så många parfymer att välja mellan och mamma sa att den luktade gott på mig så då blev det den, men  ville egentligen ha miss dior cheriè eller en ny galliano -parlez moi d'Amour eftersom min är slut men dom fanns inte så då blev det britney spears ist. 

Detta är min " gamla sminkpalett, lite mindre dock.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0