Here I go again on my own

Nu har jag packat klart, men känns som om att jag kommer glömma nånting.
Men har iaf med det viktigaste, glömmer jag nått så kan man ju köpa det där nere :)
Jag är iaf astaggad ! bara 6 timmar kvar tills vi åker & 11 timmar tills flyget lyfter !
Kommer att sitta på flyget i 9 timmar och mellanlanda i Gran Canaria.
Och på flyget dit kommer Pauline få sin parfym, mamma sina ciggaretter och pappa sin sprit, och på vägen hem får jag och mamma våran parfym och jag min sminkpalett :D och sen lite mer grejer.
Oh ma gad vad jag längtar !
Hahah, oh ma gad oh ma gad !
 
Kap verde, Santa maria

Kommentarer
Postat av: linah

fin blogg!

Svar: tack :)
Matildaasundin

2012-11-03 @ 23:03:13
URL: http://linaheve.devote.se
Postat av: SweeetAndersson

Åh gud vad härligt! Jag vill med åka utomlands! :)

Svar: Ja det var jätte härligt. Jobbigt att åka därifrån när man lärt känna jätte härliga personer :/
Matildaasundin

2012-11-05 @ 12:23:19
URL: http://sweeetandersson.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0