En liten lista

Ja då kör vi på en lista ( igen ) innan jag går och lägger mig :)
 
1. Hur gammal är du om fem år? 20,5
2. Vem var den sista du träffade? Erich
3. Hur lång är du? 157 korta cm
4. Vilken var den senaste film du sett? Letters to juliet
5. Vem ringde du senast? Evelina
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? “ så svarar du nu -.-' "
7. Var är dagens planer? Att sova
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa är mer rakt på sak. Men sms är nog det jag gör mest.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? 5 minuter sen
11. Vilken ögonfärg har du? Mörkblå
12. När vaknade du idag? 6.30, men snosade till 6.50
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja
14. Vilken är din favoritplats? Sängen
15. Vilken plats föredrar du minst? med rätt sällskap blir alla ställen roliga
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Färdigutbildad hår & makeup stylist, med jobb & lägenhet inne i stan,spelar ingen roll vart.
17. Vad skrämde dig som barn? Småkryp
18. Vem fick dig att skratta senast? Erich
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar & stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? 5 :D
23. Hur många landskap har du bott i? Ett, Dalsland
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ja, för det mesta.
27. Vilken är din favoritglass? Ben & jerry's !
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara & slösa, åka utomlands.
29. Tycker du om Kinamat? Ojah
30. Tycker du om kaffe? Ja
31. Vad dricker du till frukost? vatten/mjölk.
32. Sover du på någon särskild sida? Aldrig tänkt på, men vänster tror jag
33. Kan du spela poker? nja, har spelat nån gång
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Nej
36. Känner du någon med samma födelsedag som din?  Ja min kusin Robin
37. Vill du ha barn? Ja, Men det får vänta ett bra tag
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska & spanska
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Pool, hav om det är utomlands.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder och skönhetsgrejer.
42. Äger du dyra smycken? Någon kanske ?
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen?
45. Vem är den roligaste människan du känner? Finns så många, men jag ofc.
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett ärr på kinden, min mamma råkade skära mig med sin ring när jag va bebis. 
47. Vad har du för ringsignal? classic bell, samsung
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Ja
49. Flirtar du mycket? Nej. Jag är väldigt skämtsam på mitt sätt, och gillar att skratta. Folk kanske tar det som flört ? 
50. Vart togs din profilbild för din blogg? När jag va modell i Göteborg för 3 år sen ? måste bytas ut.
51. Kan du byta olja på bilen? Nej, det fixar pappa
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej
53. Vilken var den senaste bok du läste? Va så längesen jag läste en bok, förutom i skolan då, vilket jag inte gör då heller.
54. Läser du dagstidningen? Ja ibland, läser det som fångar mitt intresse.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Nej
56. Dansar du i bilen? Ibland
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? NRJ
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Soprov, 1 & 2 världskriget och mellankrigstiden.
59. När var du i kyrkan senast? Konfirmationen
60. Vilka personer utmanar du? Go for it dom som vill.

Kommentarer
Postat av: Nathalie Ekström

Vad fin blogg du har! La till den bland mina favoriter på datorn :) Kika gärna in på min blogg också om du känner för det, jag skriver om min vardag, träning, inspirationer och tips.
Säg även till om du vill göra ett bloglovin byte! Kram på dig

2012-10-21 @ 23:15:37
URL: http://naathalieekstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0