En lista, igen

Tänkte ju att jag ska ändra lite i bloggen, men vet inte riktigt vad jag ska göra, några idèer ?
eller är den bra som den är ?
Ska ju iaf byta header när den är klar :)
tänkte att jag skulle göra ett sista inlägg för idag, så det får bli en till lista
.

Gossip Girl eller Sex and the City? Sex and the city helt klart!

Starbucks eller Espresso House? Espresso house

Glass eller Tårta? Tårta

Nyttig eller onyttigt? Nyttigt är godare, men bli oftast onyttigt.

Shoppa eller fika? Både och, under samma tillfälle haha!

Bada eller sola? Kombinationen ju!

London eller New York? New York

Sverige eller USA? Sverige, men vill ju såklart åka till USA

Havet eller Pool? Pool! Hav är också mysigt men så kallt i Sveriges :(

Julafton eller Födelsedag- Julafton!

Vinter eller sommar? Sommar såklart!

Sminkad eller Osminkad? Älskar att vara sminkad och älsar att sminka

Pojkvän eller singel? Singel, ett tag till antar jag :)

Ragga eller bli uppraggad? Bli uppraggad.

Smsa eller prata i telefon? Båda

Ful och rik eller Snygg och fattig? Spelar ingen roll

Hemmakväll eller utekväll? beror på humör

Sova naken eller med pyjamas? Naken, obekvämt med kläder

Rosa eller Blå?Rosa

Sova eller Vaken?Vaken!

Blogg eller Facebook?Blogg, facebook är så segt

Känd eller okänd? okänd

Shoppa eller Blogga? Shoppa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0