Åh sometimes

Va ute och åkte med moa,evelina & rikard igår.
Först drog jag och moa till bloms, eftersom jag hade ett presentkort på 300 kr därifrån, som jag fick när jag praoade där förra året.
Så drog dit en snabbis, köpte mig en grå stickad tröja & glas :)
Tyckte dom var så himla söta, och hade ju pengar kvar annars, så köpte dom med.
Vet faktist inte vart jag ska praoa iår, är ju v.47 denna gången, funderar på piercing & tatuering studion fairlane i trollhättan ?
 Aja iaf så drog vi ut till köpingen och va där i flera timmar igår, stod ute i regnet, men va lika kul ändå.
Stod och dansa till gangnam style på bensinmacken, tänkte vi skulle dansa för dom små barnen i bilen framför oss.
Så snälla som vi är.
Hade iaf kul trots regnet.
Och idag har jag bara suttit hemma och slappat, asskönt !
Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men på fredag ska jag åka till trollhättan med pauline och kusinen min, så ska vi hitta på nått kul :)
Och sen på lördag om jag inte är med dom, så kanske det blir eds marknad ?
Ska fråga om hon/dom ska med annars får jag hitta nån annan.
Shotglas ?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0