19/11-2012 16:06

Sitter just nu på willys i vänersborg-uddevalla och väntar på mamma, vi ska åka och sola och köpa sallad från en salladsbar ( hoppas jag )
skulle egentligen gymmat idag också, men mamma orkar inte och ska bara sola en kvart, så ingen ide att gymma, sen vill jag inte springa i detta vädret ute !
Har iaf jobbat klart för dagen och har haft jättekul, tiden bara flög fram !
Träffade en tjej i min ålder som är jättesnäll och rolig, hon är konståkerska och ligger etta i tävlingar :)
sen var det en kille som praktiserar där också, vet dock inte hur gammal han är men kanske 17-19 :-) vet iaf att han heter johan m.m, också super trevlig, och personalen är hur trevliga som helst och hjälper gärna till om man behöver hjälp :)
Sen har jag nog skaffat sommarjobb, jag och josefine ska nog jobba tillsammans då :D
värsta bra teamet är vi :)
men dom skulle höra med chefen i slutet av veckan igen så får vi se ! :D
tänkte lägga ut en bild på oss 2 men man ser knappt nånting pgd min blixt -.-' så lägger kanske ut en imorrn :)
och bilder från kap verde kommer ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0