Moped !

Gud så bra det där med " börja uppdatera igen" gick....
Har verkligen inte nån fantasi om vad jag ska blogga om, så kom med idèer!
Iaf så skulle jag och mamma till trollhättan o fixa pass, så jag kan få mitt legg nångång!
Men nej, då hade hon ringt o hört om klipptid, så då får jag vänta ett tag till verkar det som..
Men förövrig har min dag varit bra iaf, börja dagen med gympa, vi körde linedance.
tycker klassen är otroligt duktig, verkligen alla va med o försökte verkligen, blir ju mycket roligare dessutom :)
Men nu sitter man här vid datorn o läser am-boken, måste göra ett prov innan lördag, för då blire manöverkörning :)
Så måste sätta fart !
Sen ska jag & Emma lära oss breakdance...hur ska d gå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0