Piercings

Som ni vet så har ju jag piercing i naveln och i örat två stycken, Skulle gjort stav i örat men ångrade mig,vet inte vrf men ångrar verkligen att jag inte gjorde d! -.-', men jag gjorde hål där uppe :) så jag hade tänkt åka och pierca mig snart igen,då blire denna !:)

Sen inom några år ska jag väl pierca mig i näsan? :)
Och ksk i läppen?

Och när man blivit äldre och fått barn om man nu får de o blivit av med allt fett som blir när man vart gravid,så ska jag göra microdemals :D

Sen ska jag tatuera mig nån gång, blir ksk till sommarn till och med :)

Kommentarer
Postat av: joanna

Hej! tänkte bara tipsa om att jag kör en dagens blogg tävling där du har chansen att bli länkad inför mina 400-600 unika läsare/dag:) Har även massa tävlingar med fina priser så gå in på min blogg och passa på att anmäl dig

Om du inte vill ha såna här kommentarer så ber jag om ursäkt och hoppas att du får en underbar vecka kram joanna:)

Ps. länkar till tävlingen finns i bloggens vänsterspalt men kolla så du anmäler dig till en aktuell tävling då dagens blogg pågår varje dag:)

2012-03-07 @ 11:04:59
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: mysan

Hej allt bra? :)

2012-03-07 @ 22:53:31
URL: http://myedenvad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0