Happy and i know it

Yay !
Fick igång min mobil förut,tack pappa :)
Glömde bort skärmlåset på den så va tvungen att använda en gammal mobil idag,va lite jobbig att skriva men det gick, Men nu funkar min igen :)
Har inte bloggat på ett tag men har haft fullt upp med skolan, Har liksom haft 7 prov!
Helt sjukt ju, sen är min mattelärare störd som ger halva klassen ett F!
Då är det väl inte fel på oss utan på hennes utlärning eller?
Men vi ska iaf gå till rektorn o klaga, för vi hade ju bra betyg innan.
Sen hade man prov på jägarkursen, och eftersom jag fokuserade på skolan,så glömde jag helt bort att träna på det så d gick skit det med, Vart en skit vecka detta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0