Godmorgon !

Ja idag fyller jag år då, Tycker inte att det är nått speciellt med det, men ska åka in till mellerud senare och kolla på UKM -Ung kultur möts.
Sen blire att käka pizza eller nått med familjen + mormor & morfar :)
Pappa kommer ju hem idag efter han har vart i Tyskland :)
Men kommer väl inte få så mkt idag, kanske lite pengar från mormor & morfar som vanligt, men inte nått större från familjen, tror jag ? eftersom jag snart ska klippa mig :)
Sen funderar jag på att måla naglarna, dom har ju blivit rätt långa nu men det tog ett tag för dom gick av -.-'
Men blir väl Fransk manikyr ? hahah får se hur d går :)


Kommentarer
Postat av: emma - fiem

Riktigt söt blogg! :)



jag är med i en tävling där ja kan vinna 15.000 jag skulle verkligen vilja vinna dessa pengar så att ja kan köpa unna mig en riktig dunderkamera. Du kan hjälpa mig vinna dom pengarna genom att klicka på

denna länken och följa instruktionerna



http://fiem.blogg.se/2012/march/rosta-pa-bilden-ar-ni-snalla.html#comment



Om du gillar bilden, så får du en länkning av mig på min blogg!

skriv en kommentar på min blogg så ja vet att du röstat så ja kan länka dig :)

kram!

2012-03-18 @ 16:52:26
URL: http://fiem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0