Dans ♥

Varför jag dansar ?
Jag dansar för att jag tycker det är grymt kul, Det går faktist inte en enda dag utan att jag dansar, minst 4gr per dag.
Och det är väldigt lite för min del !
Men jag tar inte några kurser o så, har fullt upp som jag har det nu, men efter sommarn så får vi se hur d blir, funderar på gymnastik, tycker det är så grymt coolt !
iaf så kan jag inte fatta att vissa folk aldrig dansar, jag menar man blir ju glad av d.
Det bästa är att man behöver inte va bra på nått speciellt, alla kan dansa.
"Jag lever inte för att dansa, jag dansar för att leva"
Det är ett jäkla bra citat !
Gammal låt, men är fortfarande bra.

Kommentarer
Postat av: Victoria

Hej! Wow, vilken fin blogg!

Jag gillar headern! :)

Vad ska du göra i helgen då?



Klicka gärna in på min blogg också, är ny i blogg världen. Kram!

2012-03-31 @ 10:36:38
URL: http://victorialaine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0