Mat är gott ?

Är lite småhungrig faktist, har bara ätit middag dom senaste dagarna, inte frukost eller kvällsmat eller nått, bara middag, Jag har inte haft nån aptit, vet inte varför, idag så lagade vi i alla fall lax och hemma gjord sås som vi kom på och makaroner, laxen smakade för mycket lax! hahah, så jag tog fram en korv o mickrade, så åt jag makaroner o korv, men det smakade fortfarande lax, så åt inte så mkt hahah.
Pauline där i mot satt och åt mango, smakade det idag för 2 gången i mitt liv, det var inte så gott hahah satt och höll för näsan ;P men om jag väljer mellan godis och mat så skulle jag välja mat?,mat är oftast godast..tycker nästan att det är godare än godis ? fast inte choklad, choklad slår allt!  
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0