Dag 2 - om min familj

Jag har två föräldrar, Katarina o Anders heter dom.
Dom blir nästan aldrig sura, o dom har världens bästa humor :) fast pappa är då lite tråkigare ibland men sånna är ju pappor eller?
Min syrra Pauline fyller ju 17 nu i januari så då får man väl ge henne nått fint :)
Hon har la samma humor som mig, vissa säger att vi är lika men det tkr inte jag haha, hon är 1,61 lång o brunhårig :)
Mamma är 1,56 cm lång, därför är vi också korta -.-'
Pappa är ju inte heller den längsta, tror han är runt 1,78 eller nått hahah :)
Men som sagt, skit skön familj, kan prata om allt, verkligen allt! 
Andra folk som känner min familj tkr det känns som o va med sin egna familj, det blir inte lika spänt liksom :)

Ja det va lite snabbt om min familj :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0