Dag 1 presentation av mig själv + bild

Jag heter Matilda Ingrid Maria Sundin, Jag bor med min syster och med mina föräldrar.
Jag föddes 17/3 1997, Så jag fyller år om 3 månader :D
Då blire att skaffa sig ett körkort ! :D
Sitter o lyssnar på the best love song, den är rätt bra, kan ju inte säga att jag har en dålig musik smak, lyssnar på det mesta o de är mkt hahah.
Min barndom va ju inte direkt bra o jag hade inte så värst bra självförtroende..men det har de blitt ändring på !
Nu har jag bra självförtroende o tar inte åt mig nått.
Min klädstil är rättså normal, här hemma så skrotar jag runt i mjukisbrallor o nått linne, skit skönt, blir inte för varmt eller kallt.
Vet inte riktigt vad jag ska gå sen på gymnasiet, funderar på stylist linje för jag gillar och sminka folk o så, men sen frågade Emma mig om jag ville gå på nuntorp med henne och det är nått som jag alltid sagt att jag ska,men denna terminen har tankarna gått åt ett annat håll.
 Och blir det inget utav dom så blir det nog bf, älskar barn så himla söta, men har man en dålig dag o barna skriker så vill man bara bort därifrån !
Ligga hemma o lyssna på musik det är det bästa man kan göra om man har en dålig dag.
Kan känna så ibland, då blir jag sur o pratar helst inte haha, men de är inte så ofta, tur det.
Annars är jag en väldigt glad person o skrattar verkligen åt allt, även om det inte är nått kul.
Jag är rätt bra på att muntra upp folk, säg nått o skratta så tänker man på annat sen.
Okej, mitt utseende, Jag har egentligen orange hår,men färgart till mörkbrunt/svart,min ögonfärg är blå (lite grått). Är 1,55-56 cm lång, skit kort jag vet men man kan ju inte ändra på det.
 Jag är en stolt tjej som tror på sig själv !

O så en bild då,


Ja det va lite om mig.. Hade gött nudå va ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0