Vart o handlat !

Jaa, min dag lite snabbt då :)
ställde mitt alarm på 9 men gick upp 8, bra va ?
Sen fixade jag mig lite,käka frukost, sen drog jag till farmor & farfar och väntade på Eloise och hennes mamma.
Åkte till vänersborg, gick lite på stan och kollade affärer,sen åkte man till överby och fick köpt ett par pumps och ett par byxor jag letat efter sen mellandags rean, men då hade dom inte min storlek för de va slut, så gick dit och kollade  om hade kvar dom, Och det hade dom :D
Ställde mig i kassan & då sa hon att jag hade tur för det va sista paret i min storlek sen skulle dom kanske inte få in några mer ? Så jag är glad :)


Kommentarer
Postat av: isabella

Hej fina du! :D

Har precis dragit igång en frågestund på bloggen & skulle bli så glad om du ställde en eller flera frågor.

Ha en bra kväll,kram! :)

2012-02-23 @ 19:00:56
URL: http://www.isabellalovisa.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0