Skidor !

Åh idag åkte man skidor....Så kul :D
I bussen så satt jag o mina klass kamrater och tjata, och jag & Elvira satt o sjöng o drog en massa visor, Tror vi sa typ SKA VI DRA EN BENGT ? typ100 gånger så dom flesta kan väl den nu?
Sen kom vi dit o då krångla emmas skidor..
så jag fick dras med valeria som typ ramla varje sek Hahah ^^
Va i en backe i 1 timma,kom ju aldrig ner, men sen möte man elvira o tjejorna hanna o viktoria, då blev det lte fart :)
Va också en unge på ksk 8 år som körde in i mig så jag ramla -.-'
Hade också fryst hår, aldrig vart med om förut men jaja, sen Käkade jag choklad i bussen på väg hem,så himla gott :) 
 Men har tyvärr inga bilder från skidåkningen, men har en liten film på emma när hon ramlar och stukar foten på nått sätt, Och när elvira åker.
Men det lägger jag ut senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0