Alla hjärtans dag ♥

Riktig uppdatering nu då ?

Imorse så drack jag varm choklad för att få upp värmen i kroppen, sen åkte jag buss till skolan, usch det är verkligen nått jag hatar, åka buss med en massa små ungar som gapar o skriker, nej tack inte min grej direkt.. !
Hade också 2 prov idag o ett läxförhör, jippie -.-
Hahah dagens roligaste va ju iaf när jag och jennifer skämtade lite med 2 personer o skrev ett alla hjärtans dag brev, skit kul !
Gick upp till köpingen på lunchrasten och fixade presenter. 
Emma sa att hon inte ville ha nått, o jag tjatade på henne att välj nått, men nej, så gick man till hemköp så hon fick köpa en ros till sin mamma,och när vi gick ut så sa hon håll rosen lite matilda?
Jag bah nemen tack emma gud va snäll du e, på skämt då ;P Så säger hon, du vet att du fick den nu va?
Gissa om jag blev sur, hade ju inte köpt nått till henne, men hon fick ett tuggummi paket hahah ^^♥
Fick också muffins,choklad och gelè härtan, namnam :)
Sen kom jag hem efter en lång promenad, ställde mig o lagade mat medans syrran spelade piano, det låter ju så himla fint med piano, eller är det bara jag som tycker det ?
Har till och med hittat mina skidglasögon iadg :D stolt! skulle vart bra o hitta för en vecka sen men nejdå..Så nu sitter man här vid datorn o slappar o skriver ett såhäääär intressant inlägg, Men ska snart sätta mig vid tvn o käka choklad o grejer :)
Har ni märkt att gelè hjärtan luktar skit?
öppnar man locket kväljer man sig ju nästan, men gott är det iaf :)


Puss & kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0