Schoolwork

Hejhej.
Håller just nu på att göra lite läxor och träna inför prov.
Just nu är jag klar med min fördjupning i hemkunskap, jag skulle ge tips till olika personer i olika åldrar som behövde hjälp med olika problem.
Det var faktist väldigt lätt & roligt, jag gör hällre det än ett prov.
Så nu har jag bara so,no,matte,spa,eng och praouppgiften kvar att göra, efter att ha gjort hkk, idrott och musik.
Men min prao uppgift kan jag dock inte göra eftersom att jag inte har fått nått svar ifrån per, men jag får väl ringa han imorgon om han inte svarat på mitt nya mejl.
Tar mig iaf en liten paus just nu,efter att ha suttit i 2 timmar och gjort läxor, och fler blir det !
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0