Hemma !

Hemkommen från Göteborg nudå !
Har verkligen haft skitkul !
I fredags gick vi ut & kolla på teater som verkligen sög, efter d gick vi och åt på resturang, alla fick skit stora mackor med pommes frites, Hahah orkade knappt äta 1/4..
Sen drog vi in till rummet o kollade på film, det va jag, Moa, Emma & Simon, satt o kollade på bad boys ?
Kommer fkt inte ihåg om d va den..
Sen igår så gick vi på universeum, kollade på en massa djur & grejer, sen snurrade jag i en ehm, ja nånting, men fattade inte hur man gjorde så gick inte så snabbt, men va ju kul ändå. Sen dansa jag & Emma på dansmattan, men d gick så jävla snabbt så han inte med..
Sen gick vi till femman huset o handla, blev 1 mintgrön bh & trosor, örhängen, Chai latte & body butter :)
Och idag har vi vart i kyrkan, sen handlade vi, köpte mig en chai latte till för den är så jävla go !
Sen tog vi tåget hem & nu sitter jag här trött i benen o bara tar det lungt.






Kommentarer
Postat av: madde

hejj! vill du ställa en fråga till mejj? isf kolla in på min blogg o fråga för jag har en frågestund där. fråga nått galet vettja, puss ;)

2012-04-22 @ 21:27:34
URL: http://mmaaddeeppeerrssoonn.blogg.se/
Postat av: Anonym

JUST NU HAR JAG EN TÄVLING PÅ MIN BLOGG DÄR MAN KAN VINNA ETT PRESENTKORT PÅ 500:- FRÅN FOOTWAY.

VAR MED OCH TÄVLA HÄR:

http://linalackstrom.blogg.se

2012-04-27 @ 16:37:56
Postat av: Kristoffer

Snygga trosor =)

2012-09-17 @ 00:40:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0