ROCKABILLY !

Gud, kom nyss hem efter två grymma dagar !
Igår åkte jag t moa, vi körde bil med hög bas o hade skitkul, sen gick vi in & åt och gjorde oss iordning lite snabbt.
Sen drog jag, Moa & Emelie t stinsen, Vi dansade typ hela tiden.
Men nått jag tyckte va tråkigt va att det bara va vi+ trappvik,maja... som dansa.
Jag menar det är ju dansaband man kan dansa till, För går man dit annars spelar dom bara en massa dunka musik, och det är ju bra d med. Men alla står bara och hoppar upp o ner, vafan är de för dans om jag får fråga ?
Så tyckte det skulle vart fler som dansat men jaja. Fega  är ni !
Tycker man ska våga skämma ut sig.
Men iaf sen till prisutdelningen, Eve vann för snyggast epa tror jag ?
Jag för bäst outfit.
Och sen vart det något mer pris men vet inte vad d var så..
Sen drog vi hem t moa o firade med varsin cider :)
Och idag drog vi till torp o handla, man va inte på humör för d så det blev inget, men köpte en voltmätare t bilen d sista jag gjorde. Kom på att det behövdes :)

Här körde vi lite biljard, jag & Moa förlorade.



Tog med ett extra par skor med bredare klack för tänkte ifall jag skulle dansa, så bytte.

Satte oss & vila fötterna!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0