Stylist ♥

Ja, då har man vart iväg o skjutit, Gick väldigt bra !
Träffade 5 av 6 lerduver, hahah jag va dagens bästa skjutt :)
Men frös tårna av mig ju, skit kallt jävla piss väder. Va det tvunget att börja snöa ?
Vilket april skämt asså.
Mamma & Pauline tycker dock jag är väldigt knäpp  vill liksom bli makeup artist, och håller på med jakt!
Erkänner att jag är lite knäpp, men jag har inte stort intresse för jakt, jag gillar bara att skjuta..
Så nu ska ni inte gå runt o tro att jag är värsta jakt galen, för så är det verkligen inte !
Känner ni mig så förstår ni att jag inte är en sån person, utan en som är glad & positiv och så klar omtänksam, som också gillar att styla folk, ta kort & spela in filmer !
Men iaf ska gå och laga mat nu för är grymt hungring, men vet inte riktigt vad det blir men vi får se :)
 
Puss♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0