Dag 45 - En bild som väcker starka känslor

Finns inte direkt nån bild som väcker starka känslor, men finns en bild på en underbar person som heter Emma Salomonsson :)
Har känt henne i mer en ett år nu, första gången vi ens pratade så tror jag vi dansa införöronmat med Pauline & Erika. När jag såg henne tänkte jag va söt hon verkar va, men lite konstig ?
Hahah så rätt jag hade ;)
Vi började prata mer & mer och varje gång så visade hon mig alltid ett sjukt klipp på youtube, o det gör hon fortfarande, och oftast är dom inte ens bra -.-
Men annars har hon grym humor :)
Och världens bästa intresse, Dans !
Men hon har verkligen varit en bra vän, även om hon har sämsta humorn men ändå :)
Emma Salomonsson, Du är min bästa vän ! ILY <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0